Álom

 2011.09.06. 08:58

Nem, nem írom le mit álmodtam. Szegény tudatalattim is teljesen megbolondult :)

najóóóó

Hasaltunk egymással szemben a fűben és beszélgettünk, néha összekoccantottuk a fejünket olyan játékosan... Utána meg az exe mérges lett rám. Elkezdi, hogy miért nem fogjuk meg egyből egymás kezét.. Aztán bizonygattam, hogy nincs köztünk semmi. Tényleg nincs.

Tök mindegy, mi történt. Ne tűnj el, tudni akarok rólad.

Szeretnék már egy normálisat aludni lassan.

 

jah és bele akartam kiabálni az üres szobába. de vettem egy nagy levegőt és elszédültem. nem tudok kiabálni. meg azóta beszélni se tudok, mert mindegy mit mondok, az értelmetlen. vagy nincs jelentősége. látod? miattad nem tudom, mit mondjak.

Címkék: álom naplóbejegyzés

A bejegyzés trackback címe:

https://angyalkucko.blog.hu/api/trackback/id/tr723205904

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása