Álom

 2011.09.12. 10:03

Beteg vagyok, úgyhogy összeálmodtam ma mindenfélét. Kettő maradt meg belőle nagyon.

Az egyik az volt, hogy öhm.. repülőgép zuhant a kertünkbe. Én meg védtem a húgomat, úgyhogy ráfeküdtem, hogy engem érjenek a sérülések. Aztán hát igen, be is vittek a kórházba, úgy volt h le kell vágni az egyik kezemet. Persze ki volt az első, akit értesítettem.. Igen. Aztán egy idő után átmásztam másik álomba, azt már nem vártam meg, míg levágják a kezemet..

A másik olyan volt, hogy 2 haverommal ittunk (nem tudnám megmondani, hogy kik voltak) és közben vmi autós játékkal játszottunk (nem tudom miért). és akkor az egyik kitalálta, hogy menjünk el autókázni. Akkor már rendesen piásak voltunk, szóval aki vezetett, annyit mondott, hogy ne szóljunk neki, hogy nem a játékban van, hanem a valóságban, mert addig hibátlanul tud vezetni, de ha megmondjuk, akkor bepánikol. Úgyhogy hagytuk vezetni. Iszonyatos sebességgel repesztettünk az autópályán. Aztán egy idő után ez kezdett zavarni, úgyhogy elkövettem azt a hibát, hogy rászóltam, hogy lassítson. És tényleg be is pánikolt, hogy úr isten ő piásan vezet. Meg amúgy már jöttek a rendőrök. Aztán jó sokat tököltünk míg elengedtek a helyszínről.

Címkék: álom

A bejegyzés trackback címe:

https://angyalkucko.blog.hu/api/trackback/id/tr343220137

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása