hétvége

 2011.10.01. 18:32

Trambulinon ugráltunk ma a Kittivel. A gyerekek tényleg tudják, hogy mi a jó. Addig nyúzott, míg nem kezdtem el én is ugrálni. Ez a "fel és le" mostanában úgyis annyira megy nekem.

Atiéknak van egy fekete kiscicájuk. Igazi kis boszorkány, én mondom.

Az én egyik macskám meg.. megölelt. Jó, tudom, hogy nem. De akkor is.

Kicsike boszorkányokkal vagyok körülvéve.

Címkék: naplóbejegyzés

A bejegyzés trackback címe:

https://angyalkucko.blog.hu/api/trackback/id/tr513270463

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása