Álom

 2011.10.07. 11:29

Egyik nap álmodtam valami nagyon érdekeset. Nem is tudom, hogy érdekes-e, de feltételezem, igen.. ugyanis azóta nem hagy békén!

Erdőben sétáltam. Azt hiszem, nem voltam egyedül. Megláttam egy bogarat és mindenképp szemügyre akartam venni, mondván, baj nem lehet belőle. A kezembe zártam hát a bogarat, ami azon nyomban szépen felvágta a tenyeremet. Hazamentem, mutattam anyának, de úgy látszott, hogy csak én pánikolok rajta és furcsállom, hogy nem fáj (csúnyán nézett ki nagyon, leláttam egész a csontokig. illetve most, hogy gondolkodom: mintha valami szívszerűt láttam volna közel a csuklómhoz). Másnap reggel felébredtem és a tenyeremen nem volt vágásnyom, azt hittem álmodtam. Meséltem anyának, azt mondta, hogy ettől még nincs minden rendben. Be kell majd feküdnöm a kórházba másfél hónapra, mert fel kell nyitni a sebet újra és ki kell tisztítani, mert ez egy olyan bogár, ami belepetézik a nyílt sebbe. Én meg közöltem, hogy nem feküdhetek be másfél hónapra mert kiraknak a szemináriumaimról -.-

Várom a megfejtéseket. Talán múlt héten lehetett és azóta nem bírtam kiverni a fejemből.

Címkék: álom

A bejegyzés trackback címe:

https://angyalkucko.blog.hu/api/trackback/id/tr443284639

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása