Sebláz

 2011.11.06. 19:59

Tanultam tőled megint valamit. Nem szabad 2 évnyi bizalmat egy embernek odaadni. Mert pofáraesés lesz a vége. Tudom, hogy sajnálod. De szerintem én még mindig jobban sajnálom mint te. Remélem, hogy egy darabig nem látlak.

De ilyenkor legalább biztos vagyok benne, hogy vannak, akik támogatnak. Edina lejött hozzám pénteken és végül itt is aludt nálam. Szerintem nincs tisztában vele, hogy az utóbbi időben hányszor mentette meg az életemet. És nem, nem túloztam.

Címkék: gondolatok naplóbejegyzés

A bejegyzés trackback címe:

https://angyalkucko.blog.hu/api/trackback/id/tr393359237

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása