Álom

 2012.01.15. 14:12

A héten ma először volt időm anélkül aludni, hogy ébresztő keltett volna, úgyhogy emlékszem egy rakat dologra, amiket sikerült összeálmodni.

Emlékszem, hogy vonattal mentem, aztán villamossal, emlékszem, hogy valahová felraktam a csomagomat és nem tudtam hová, úgyhogy elvesztettem, de nem is érdekelt. Aztán Pesten belül villamosoztam. Aztán valahogy a Balaton-parton kötöttem ki. Múltkor is álmodtam valami Balaton-partosat.
Volt egy srác, akivel lógtam, sötét göndör haja volt és világító zöld szemei, éreztem a negatív energiákat és hogy nincs rám jó hatással. Meg is untam hamar, és elindultam valamerre. Mikor hátat fordítottam neki, meggyújtotta a ruhámat. Azt hiszem nem éreztem fájdalmat, viszont tudtam, hogy ordítanom kell, így ordítottam. Az álom később részében emlékszem, hogy már heges volt hátul a lábam, felhúztam a nadrág szárát és meg is néztem. Fura volt.

Álmodtam valami szexuálisat is, lányokkal egymáson próbálgattuk a.. na mindegy.

Meg olyat is álmodtam, hogy hugival hajat festettünk megint, és szőke melírcsíkokat raktunk bele. aztán rájöttem, hogy az nagyon nem tetszik. úgyhogy gondoltam levágatom nem-egészen-vállig érőre.

(Az volt a terv, hogy kialszom magam. Gondolom mondanom se kell, hogy nem sikerült.)

Címkék: álom

A bejegyzés trackback címe:

https://angyalkucko.blog.hu/api/trackback/id/tr493548917

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása