Újra Pest

 2012.09.11. 23:20

Na szóval ott tartok, hogy most megint Pesten vagyok és szabad vagyok mint a madár :)

Meglepően gyorsan felvettem a város ritmusát, jól érzem magam, egyelőre tetszenek az óráim. És ami a legjobb: erősnek és magabiztosnak érzem magam, remélem ez sokáig fog tartani :)

úgy érzem, nem félek az újtól. mászkálok. ha kell egyedül, ha lehet, akkor másokkal. rendben vagyok magammal, tudom mit akarok és hogy akarom. nagyon melós lesz a félév, de úgy érzem képes vagyok rá :)

a koliban a lányokkal egyelőre teljes az egyetértés bár ugye még csak az első hét, na meg még sehol sincs a vizsgaidőszak :)

rengeteget beszélek, egyszerűen nem tudom befogni a számat :) ennek megfelelően jól le is fáradok minden nap. rájöttem, hogy azért ez nem lesz tartható végig, mert ha ilyen intenzitással pörgök egész nap, akkor este már nem lesz energiám semmit se csinálni és az nem jó. mindegy majd meglátom.

:)

Címkék: budapest

A bejegyzés trackback címe:

https://angyalkucko.blog.hu/api/trackback/id/tr384771262

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása