múlt

 2013.01.14. 20:45

Néha hiányzik a tavalyi énem. néha meg elküldeném a francba, amikor egy kicsit visszajön.

rájöttem, hogy az állandó múltbatekingetés családi örökség. nálunk senki se néz előre. vagy ha mégis, az óriási erőfeszítésébe kerül. hát nekem is óriási erőfeszítésembe kerül.

akkor jól éreztem magam.

akkor az volt a kedvenc számom.

akkor másmilyen voltam.

akkor kevésbé tudtam kezelni a stresszt.

de veled már akkor is jól éreztem magam. a biztonságot keresem. ez csak illúzió.

dejólennenemfüggeni. majd nem fogok. majdmajdmajd

majd ha megtanulok elengedni, nem lesznek alvászavaraim. legalábbis ezt mondta a személyiségfejlesztés tanár.

A bejegyzés trackback címe:

https://angyalkucko.blog.hu/api/trackback/id/tr715018582

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása