Friss hús

 2010.06.09. 21:27

Blogolok. Tényleg blogolok :)
Az úgy volt.. hogy mostanában elég sokat kommenteltem az általam látogatott két blogban és azon gondolkodtam, hogy lehet, hogy valaki szereti (ugye? ugye azért van?) hogy telekommentelem a blogját, de van, aki meg nem. Úgyhogy gondoltam csinálok sajátot.
Hogy miért kuckó? Mert szeretem ezt a szót :) Ez nálam olyan, mint az ühhüm meg a kuncog. Kedves szavak, jó őket olvasni is, kimondani is.
Hogy miért angyal? Hát ezt mindenkinek a fantáziájára bízom :P
És hogy miről fog szólni? Valószínűleg mindenféléről. Általam szeretett, megélt dolgokról. Téma, ami csak az enyém és egyben mindenkié.
Természetesen szívesen fogadok minden kommentet.

Címkék: első bejegyzés

A bejegyzés trackback címe:

https://angyalkucko.blog.hu/api/trackback/id/tr932070030

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lidérc · http://feldolgozasalatt.blog.hu/ 2010.06.10. 20:14:48

:) Én leszek az első kommentelő. Jó blogolást, na meg aztán semmi rosszat írni rólam! :D

Maryenne 2010.06.12. 15:30:42

Szia ! Nagyon jó blogozást!
süti beállítások módosítása