változások

 2012.08.22. 13:46

Emlékszem, még gimi elején elmentünk Anitával egy kocsmába. Kicsivel érkezésünk után két srác megkérdezte, hogy odaülhet-e mellénk, én meg rávágtam egyből, hogy igen :) Kérdezte az egyik srác, hogy milyen zenét hallgatunk, én meg mondtam, hogy Iron Maiden. Azt mondta, hogy ki fogom nőni a metál zenét. Én meg hevesen ellenkeztem. De végül igaza lett. Persze, most is hallgatom, de most már nem annyit.

Kedves emlék :)

Érdekes, hogy az embernek mennyit változik az ízlése pár éven belül. Sőt hónapokon belül. Tudom, hogy úgy tűnik, nem változtam nagyon sokat, de én így belső szemlélőként úgy érzem, igen. Még itthon vagyok és itthon más emberek vannak, más zenét hallgatok, máshogy öltözködöm. Kíváncsi vagyok, hogy Pest mennyire fog megint megváltoztatni. Úgy érzem erősebb vagyok, sokkal erősebb.

Címkék: gondolatok otthon

A bejegyzés trackback címe:

https://angyalkucko.blog.hu/api/trackback/id/tr494725870

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MailMan 2012.08.22. 19:07:21

Majd visszaszoktatlak a metálra :P
süti beállítások módosítása