change

 2013.02.06. 00:38

azt hiszem, említettem már, mennyire utálom a változást. mostanában elég jól kezeltem, de csak mert nem egyszerre jött az összes. most viszont kezd kicsit megint sok lenni. nézzük csak..

új otthoni helyzet: apunak nincs állása és emiatt mindenki idegbeteg otthon. najó a húgom nem, de ő nem egy idegbeteg fajta. el kéne tanulni tőle.

új munka: van 1 tanítványom, meg 1 folyamatban. kaptam kulcsot és fénymásolókódot. és egyelőre stresszes vagyok és biztos h óriási kezdő-hibákat követek el.

új féléves órarend: még mindig nem fix. és ha fix lesz, akkor sem lesz fix. mert akkor meg utána még belekerülnek a tanítványok.

már most fáradt vagyok a félévtől pedig még el se kezdődött. és 3 napja egyedül vagyok a koliban kisebb megszakításokkal. és még Zsolti se jött át ma, pedig úgy volt. amúgy is nevetséges hogy... amúgy is nevetséges. ez nem változik. jól van, hát ne változzon. legalább valami állandó is van. de hogy pont ez. 

Changing the tone
Changing my mind
Changing the weather

Címkék: naplóbejegyzés

A bejegyzés trackback címe:

https://angyalkucko.blog.hu/api/trackback/id/tr395065017

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása