Jeeeeee végeztem a vizsgáimmal :) pedig tényleg azt hittem, hogy nem lesz meg a keddi, de meglett, úgyhogy most szabadság. Bár még fel kell mennem jegyet beíratni és kiköltözni a koliból, de legalább már szabad vagyok.

Következő félévre felvettem már pár órát, nem lesz most sok, lassan szakdolgozatot kell írni. El se hiszem, hogy alig érek ki a gimiből, már is lehet dolgozni valami nagyon és komplexen.
Most volt egy kis időm, feltakarítottam a koliszobát, apu jön föl engem költöztetni, mégse lehet csupa mocsok a szoba :) Meg persze amúgy se.
Tegnap, amikor jöttem hazafelé a buszon, anyu hívott, hogy menjünk vacsizni a Faházba, mert apunak szülinapja van. Úgyhogy fini vacsi és fagylaltkehely volt a jutalmam hihi :)
Ma meg vásárolni voltunk hugival, aztán kaptunk egy telefont, hogy érkezett két kiscica hozzánk, úgyhogy most bent van a kazánházba két kis csíkos dög, a többit holnap elmesélem, ha már lesz fénykép. Most inkább megyek dédelgetni őket :)

Címkék: egyetem állatok otthon naplóbejegyzés

A bejegyzés trackback címe:

https://angyalkucko.blog.hu/api/trackback/id/tr542110024

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása