színek, formák

 2011.04.02. 21:29

Ma mindent csináltam, csak ne kelljen betűket látnom (a délelőtti angol nyelvvizsga után persze). Anyu nyomtatott egy rakat micimackós színezőt a két kicsinek. Én meg kiszíneztem egy részét. A húgomnak rohadt jó színes ceruzái vannak. A lila a kedvencem.

Az előbb meg rámtört az origamizhatnék. Egy csomó kidobott papír után lett egy fókám. Kicsit csámpa és nem akar megállni. De én csináltam.

Címkék: naplóbejegyzés

A bejegyzés trackback címe:

https://angyalkucko.blog.hu/api/trackback/id/tr32794635

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Csengery Kristóf - EGYES, HÁRMAS, HATOS 2011.04.04. 18:10:40

Még meghalhatsz fiatalon,mert fiatal vagy most is– legalábbis annakérzed magad.Még kiszökhetsz az idő kapuján,levetheted a múlás és a romlásszégyenfoltos overallját – mégbeleájulhatsza mártír tisztaságba.De hát hiába töprengsz, mindeközbent...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása