Tegnap(előtt)

 2011.04.22. 00:52

(Tegnapelőtt mert tegnap egész nap nem engedett posztolni!)

Szóval tegnap(előtt) délután bementem vásárolni. Bent voltam a próbafülkében, amikor csörgött a telefonom, hogy Ada meg Ádám bejönnek a városba, ráérek-e. Naná, hogy rá. Megvettem mindent amit akartam, ettem egy veszprémi csavaros fagyit (^^) majd összefutottam velük, amit egyébként későbbre terveztünk, de a véletlen közbeszólt :)

Aztán megkértem őket, hogy kísérjenek el Fezen-jegyet venni. Történt ugyanis, hogy egyik nap rám köszönt Máté haverom, akivel nagyon rég nem beszéltünk. Majd kb a második mondatával közölte, hogy Dream Theater lesz a Fezen-en! :D Úgyhogy augusztus 4-re van egy jegyeeeeeeeem!! Nagyon örülök, hogy látom majd őket élőben, szerintem szuper banda. Anyunak az első reakciója: hát reméljük, hogy nem fogsz pont akkor dolgozni. pff lelkesedés letörve - na de nem :D Ha kell akkor onnan megyek dolgozni.

Na aztán voltam tanítani, Adáék addig megvártak és csatlakozott hozzánk Vera is, akit szintén jó rég láttam. Elráncigáltam őket jégkását enni, amit végül is csak én ettem szóval.. :) Utána meg felmentünk a Benedek-hegyre. Aki tudja tudja, aki nem, az meg keressen rá. Gyönyörű volt és napsütéses. Kifeküdtünk a fűre, az égen sehol egy felhő, csak világoskékség mindenhol. Ezt csináltuk míg nem kezdett el nagyon hűlni a levegő.

Jó volt a tegnap :)

Címkék: veszprém otthon fezen naplóbejegyzés

A bejegyzés trackback címe:

https://angyalkucko.blog.hu/api/trackback/id/tr602846432

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása