Ma írni akartam a pozitív falamról de azt hiszem egy kicsit negatív vagyok. vagy csak fáradt. nálam egyre megy. azért a képek itt vannak és amikor megcsináltam nagyon tetszett :)
Kicsit kusza és kicsit sablonos és kicsit őrült, de az enyém. Anyu azt mondta, hogy még kiskoromban se csináltam ilyet, hogy mindent összeragasztgattam. Mondtam, hogy hát pedig kellett volna. Elvoltam vele hétvégén. És jólesett. Nagyon.

Angyalod: HPIM7522

jah és írtam facebook-ra kedves barátaimnak, hogy segítsenek, mi jellemez igazán, mi az, amit ne hagyjak ki. ebből lett a fal jobb oldalának szóbuborékos része. mert olyan jópofa volt a legtöbb hozzászólás, hogy muszáj voltam :) íme:

Angyalod: HPIM7523

és természetesen bővülni fog. reményeim szerint. és egy idő után talán megtelik még több olyan dologgal, ami igazán pozitív az életemben.

Címkék: naplóbejegyzés

A bejegyzés trackback címe:

https://angyalkucko.blog.hu/api/trackback/id/tr1003121663

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása