Naplóbejegyzés – Gyerekszáj

 2010.06.14. 01:19

Most megszakítom kicsit az 5 érzékes sorozatot, mert jó volt a mai nap :) Ugyanis kimentem Zsámbékra a nagyszüleimhez. Ez több okból is nagyon pozitív:

  1. isteni a kaja (epres tiramisu – remélem nem kell tovább magyarázni :))
  2. látom az unokahúgomat, Kittit.

 

Jelenleg 3 kisgyerek is van a családban, az egyik 1 éves lesz (Áron), a másik kettő (Kitti és Atika) már 3, iszonyat gyorsan nőnek. Kitti épp most van abban a korban, hogy eszméletlen aranyköpéseket lehet tőle hallani, illetve olyan dolgokat, amiket sose hinnéd, hogy egy ennyi idős kislány szájából hallasz.

Először is kimentünk játszani és amikor félrerúgta a labdát, akkor azt mondta hogy „megint bénázok”, iszonyat jót nevettem :) Aztán amikor elkezdtem dúdolni valamit, miközben rugdostam a labdát, közölte, hogy én megint zsiványkodok :)

Ebédnél nagyban mesélt valamit, amikor is megütött a fülemet az a szó, hogy márpedig. Sose gondoltam volna, hogy 3 évesen használni fogja ezt a szót.

Pár hete történt, hogy a nagy esőzések miatt nagyanyáméknál beázott a pince, küldtek is képet arról, hogy a gyerek nagyban dolgozik, söpri ki a vizet. Egyszer csak odaállt tegnap az anyukája barátja elé és utasította: Én söprök, te pedig lapátolsz! Pillanatok alatt kioszt mindenkit :)

Ő lenne az:

 

 Amúgy a mama csomagolt nekem a sütiből és berakta egy icipici hűtőtatyóba (http://www.skolskymliecnyprogram.sk/pics/system/activia_taska.jpg - ilyesmi volt csak kicsit kisebb). Csak ámulok és bámulok, hogy egy nagymamánál mi mindent föl lehet lelni :) A gyerek meg velem akart jönni, nagyon szeretem :)

Címkék: gyerekszáj zsámbék kitti naplóbejegyzés

A bejegyzés trackback címe:

https://angyalkucko.blog.hu/api/trackback/id/tr372079793

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Maryenne 2010.06.14. 14:44:21

Nagyon aranyosak tudnak lenni az biztos!:)
süti beállítások módosítása