Ma a hallásról akartam írni, de valahogy az ízeké volt a hangsúly az utóbbi napokban. Főleg azért, mert nem igazán tudtam enni. Ha ilyen meleg van, legszívesebben csak dinnyét és fagyit ennék, de hát ezt ugye nem lehet :)

Imádom az édességet. Tudom, hogy helytelen, meg ejnye-bejnye de egyszerűen imádom. A csokit úgy mint Gombóc Artúr, a fagyit és a hűtött édességeket meg úgy mint… mint… mint én :D Beszélhetnék még most mindenféle szeretem-ételekről meg nem-szeretem-ételekről, de inkább beszéljen helyettem pár szuper videó.

 

A már említett Gombóc Artúr-féle megnyilvánulás :)

 

Bailey’s reklám a Magnum-os rendezőjétől, Bruno Aveillan-tól (mert a krémlikőrt is lehet ám ugyanúgy élvezni mint mondjuk a fagyit :)) 

 

És egy gyöngyszem a Dexter laboratóriumából, mert kifejezi mindazt a rajongást, amit az ember képes egy darabka az ízlelőbimbójának kedves dologért érezni :) 

 

Házi feladat: egyetek sok görög dinnyét, mert jót tesz és még finom is.

Címkék: látás hallás házi feladat szaglás ízlelés tapintás bruno aveillan

A bejegyzés trackback címe:

https://angyalkucko.blog.hu/api/trackback/id/tr182082815

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása