Azt hiszem több dolgot csinálunk a héten, mint amúgy egész nyáron fogok :) A reggel úgy kezdődött, hogy Kitti bejött a szobámba és elkiáltotta magát, hogy: "Iki gyeje jeggelizni" :) Délelőtt bementünk Veszprémbe megmutatni Bandinak meg Kittinek a várat. A kilátás gyönyörű volt mint mindig és ilyenkor nyáron nagy arrafelé az élet, megnyitnak minden múzeumot, be lehet menni a templomokba stb. Azt sajnálom nagyon, hogy a Benedek-hegyre most nem lehetett kimenni. Mentségükre legyen szólva, hogy felújítás alatt áll, ha kész lesz biztosan nagyon szép lesz. Bizony ráfért már a lépcsőjére az újjáépítés. Lefelé menet jégkásáztunk, a manó elvolt vele hazáig a kocsiban :) Tetszett neki a szívószál, meg hogy hideg, meg hogy hülyéskedtem miközben kevergettem hogy olvadjon. Nem raktuk még fel a képeket, de linkelek ide párat.
Ez pl a Benedek-hegyről lett fotózva: http://www.geocaching.hu/cacheimages/2007-05/2078_20070505_210827.jpg
http://karpat-medence.hu/keptar/galleries/Magyarorszag/Veszprem/Veszprem/Volgyhid/veszprem-volgyhid_01.jpg
István és Gizella: http://hungarystartshere.com/dl/media/group_38/group_G8/item_46092.jpg
Szentháromság szobor: http://farm2.static.flickr.com/1083/766653876_92f0cc0160.jpg
Benedek-hegy: http://www.egete.hu/userpics/6e39f0ee1177b7a9e0a0f09380751923.jpg
Délután Balaton volt a program, lementünk Alsóörsre a strandra, rengetegen voltak és borzasztó meleg volt. De a csibe még nem volt a Balatonon szóval meg akartuk neki mutatni, hogy máskor is szívesen jöjjön. Sok volt a pancsolás, fagyiztunk, körülnéztünk, találkoztam pár ismerőssel. Hazafelé Almádi felé mentünk, megnéztük a dédimamám volt házát, sok emlék fűz oda. Amúgy a Balaton most különösen szép, merem ajánlani mindenkinek. És megfejtéseket várok arra, hogy mi az a hamuház. Ugyanis Felsőörsön van egy ilyen nevű étterem-panzió, Rátóton meg egy ilyen nevű utca. Szóval gondoltuk kell lennie valami jelentésének is, de a neten semmit se találtam. Valaki?
Este elmentünk a kedvenc éttermünkbe, a Faházba. Finom volt a vacsi, ismét fagylaltkehely, utána meg kimentem a babával körbenézni. Elkezdte dobálni a köveket „a halaknak”, kiadta parancsba, hogy én a piros, ő meg a fekete autóknak fog integetni, mert ő a feketét nagyon szereti, mert a Bandussal a Berlingoban mentek. Hát meglepődtem a kocsimárkán, úgyhogy vissza is kérdeztem, hogy jól hallom-e :) Mindig meg tud lepni. Ma a postáson kívül az „egy megérett a meggy…” kezdetű mondóka volt a kedvenc. Ugyanúgy elsieti, és a 8 után a 10-et mondja, mint én :) Én is szerettem azt mondani, hogy „tíz, tíz tiszta víz, ha nem tiszta vidd vissza, ott a csacsi megissza” :)

Címkék: balaton család gyerekszáj vár veszprém kirándulás rokonok otthon alsóörs kitti naplóbejegyzés

A bejegyzés trackback címe:

https://angyalkucko.blog.hu/api/trackback/id/tr252143690

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása