Hajfestés 2

 2010.07.14. 17:30

Na tegnap vettem megint hajszínezőt, ezúttal 2 tubussal. Hát nem mondom, hogy olyan amilyenre szerettem volna. Nagyon úgy néz ki, hogy a hajam vastagsága és erőssége miatt egyszerűen nem akarja normálisan befogni. De tetszik a szín, szóval ha egyszer nagyon fogom utálni, hogy ősz vagyok, majd befestetem, de tutira hajfestékkel tartósra, mert mint mondtam a színező nálam nem vált be.
De mivel ígértem pár képet...

Hogy én hogy utálom a fényképeket :D na mindegy, szóval nem igazán látszik így, hogy vörös lett pedig egészen vörös... Legalábbis mindenhol van egy kis vöröses csillogása. Mindegy már megszoktam, hogy általában nem sikerül, amit akarok. Annyira nem is fontos. Nyár van, meleg van és egy kicsit vörös a hajam :)

Megyünk be mindjárt utcazenére. Jön valaki?

Címkék: haj

A bejegyzés trackback címe:

https://angyalkucko.blog.hu/api/trackback/id/tr672151764

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása