Ömlesztve

 2010.08.11. 18:50

Hát itt vagyok megint. Tegnap olyanok voltak a felhők, mint a vattacukorfoszlányok, szóval nem bírtam ki, hogy ezt ne írjam le :)

Amúgy ha már itt vagyok, mesélek kicsit. Abszolút nem eseménytelen a nyár, sokat vagyok barátokkal például. Voltunk Almádiban: Kilkenny, Guiness, szezámmagos csirke, éjszakai Balaton, Ádám női kalapban és napszemüvegben :D

Aztán voltam ottalvós bulin és most megint megyek egyre :) Azért szeretem az ilyeneket, mert akkor nem nézegetem folyton az órát, hogy mikor kell hazamenni és amúgy is kicsit többet tudok meg az illető életéről. Végül is beenged a személyes terébe.

Voltak ünneplések: mami meglepetésbuli (tök jó volt és sikerült meglepni és mindenki ott volt aki számít neki és annyira jó érzés volt látni :))

Áron első születésnapja autós tortával

anyu szülinapja, hugi szülinapja. A nyár már csak ilyen.

Ezen kívül tanítok. Már csináltam kicsit előző nyáron is, nekem jó gyakorlás, másoknak segítség. Érdekes élményekkel gazdagodok ezáltal. Például érdekes szituáció, amikor egy olyan embert tanítok németül, aki Németországban él már egy kis ideje, de oda nulla nyelvtudással érkezett. Szóval elméletben többet tud nálam németből, gyakorlatban pedig kicsit össze kell rázni azt, amit már tud. Eléggé speciális eset :) Olyan szavakat tanultam meg általa az utóbbi pár napban, hogy csak lestem :) Mert praktikus kérdései vannak, a mindennapokban használatos dolgokról, amiket egyszer tanultam, aztán jól elfelejtettem és most újra előveszek és remélem nem fogok megint elfelejteni :) Élvezem, mert szeretek tanítani, de azért érzem a felelősséget (ami nem baj persze).

Meg belekezdtem még valamibe a nyáron, remélem eredménye is lesz, de erről majd később.

És szombaton Szigeeeeeeeeeeet :) Alig várom, utána valószínűleg kicsit nagyszüleimnél leszek, meg nagynénéméknél, Kitti mindig annyira hiányzik, szóval örülök amikor újra láthatom.

Nem tudom megmondani mitől jobb ez a nyár, mint a többi, de sokkal jobb. Nagyon élvezem. Valószínűleg érzem a barátoktól jövő szeretet és nem agyalok annyit hülyeségeken. Hát mégis csak meg tudom mondani :) Jah és ezen kívül megvan az egyensúly a laza és a felelősségteljes között, ami nálam valahogy sose jön össze :) Jobban nem is lehetnék.

Címkék: család szülinap rokonok otthon áron zsámbék naplóbejegyzés ömlesztve

A bejegyzés trackback címe:

https://angyalkucko.blog.hu/api/trackback/id/tr142215301

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Maryenne 2010.08.12. 06:36:00

Így szép csak úgy lazán! :)
Szombaton meg Iron Maiden!:)

Maryenne 2010.08.19. 21:32:06

Sajna nem jött össze!

Angyalod · http://angyalkucko.blog.hu 2010.08.20. 23:33:29

pedig reméltem, hogy összefutunk :) de azért nagyon jó volt, majd írok róla kicsit
süti beállítások módosítása