Bewusstseinsstrom

 2010.09.12. 01:08

nem tudom. azt sem hogy hol vagyok. azt sem h jól vagyok? Under the bridge. Nem tudom miért kaptam rá a számra, pedig nem is szeretem az RHCP-t. Miért olyan átkozottul bonyolult minden? azért mert túlbonyolítom. igen nem talán nem tudom. vicces volt az este. nem, nem ez a megfelelő szó rá. de marad mert tetszik. legalább kicsit komolytalanabbá teszi. vagy könnyebben elviselhetőbbé? nem azt nem. mindegy. nem nem mindegy. éget. áucs. mikor gyógyulok meg? hiszen makk egészséges vagyok. jee. úgy is érzem magam? nem. tea? nem, fúj. Sometimes I feel that I don’t have a partner. hehh. catchy. „Ha az embernek szar a kedve akkor úgy érzi minden dalszöveg róla szól…kivéve amik vidámak.” Haragszol rám? nem dehogy. ugyanmár hogy haragudnék. magamra haragszom mert szar vagyok. nem baj mindjárt suli. hülyeség de mintha ott biztonságban lennék. látszik az Isten is tanárnak teremtett. hurrééé. legalább ez megvan. de addig el is kéne jutni. remek. egyszer. majd. ma tanítottam is. jó volt. szeretek tanárnéniskedni. odaát minden rendben? naná hogyne az ég világon minden tökéletes. jajj dehát hogy felejthetem el mindig hogy olyan nincsen? de nem de nem de nem. nem. I don’t ever want to feel like I did that day… na azért ennyire nem szörnyű a helyzet. de nem de nem de nem.. najó nem. egye fene. csak szar a kedvem. alvás kéne csak nincs kedvem hozzá. azt írtam először h nincs kedvem hozzám. micsoda freudi elírás. csönd. nem akarom. I never worry….Now that is a lie

Címkék: bewusstseinsstrom

A bejegyzés trackback címe:

https://angyalkucko.blog.hu/api/trackback/id/tr112289686

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása