Őszi hangulat

 2010.11.01. 18:39

Ősz van, de ezt tegnap nem éreztem. Temetőt jártunk és gyönyörű idő volt, nem is gondoltam volna. Mindig 3 temetőbe megyünk ilyenkor. Nem bánom ezt az egészet, szívesen megemlékezek a halottainkról. Tudom, hogy ezt az évnek nem csak ezen szakán, ezen az egy napom kéne megtenni, de legalább ilyenkor tegyük meg. Nem is feltétlen kell kimenni hozzá a temetőbe, gyertyát otthon is lehet gyújtani. Szeretem a gyertyákat. Bensőségesek, nyugodtak, fényt adnak, táncol a lángjuk (!).
Minden temetőben legalább egy bogár nekem akart jönni. Fura volt. Almádiban berendeztek egy szép sírkertet azokból a vörös kősírokból, amik már nagyon régiek, de jó állapotban maradtak, amikor fölszedték őket, hogy helyet adjanak az újaknak. Mindig megrendülök, amikor a sírokon ezt látom: élt 10 napig. Vagy valami hasonlót. Tudom, hogy ez régen nem volt nagy dolog, de akkor is. Élt 10 napot. Én már több mint 7725 napja élek. Mennyi mindent csinálnék még és reményeim szerint mennyi mindent fogok is. (De erről majd máskor).
Az ősz az elmúlás időszaka. Kedves közeli ismerőseim erre sajnos nem akaródznak rácáfolni. Túl sok volt a szakítás a hónapban. Próbáljatok már boldogok lenni körülöttem! Különben agyonaggódom magam és azt nem akarhatjátok.
A héten sok mindent csináltam, annak ellenére, hogy itthon voltam. Sokat ültem kint. A cicáknak lett házikójuk.
Sokat szaladgáltam a volt iskoláim között. Rengeteg volt az emlék. A diákok nagy részét már nem ismerem, a termeket átépítették, egyesek eltűntek. De a tanulók abban biztos nem változtak, hogy mindent jobban szeretnek csinálni, mint tanulni. A tanárok ugyanolyan kedvesen fogadnak, mint ahogy eddig. Életem egyik legnagyobb dicséretét kaptam, amikor egy számomra nagyon kedves volt tanárom ezt mondta: Viki, neked olyan jó a stílusod, belőled olyan jó tanár lesz! Merem remélni, hogy beváltom majd a hozzám fűzött reményeket. A volt gimimben épp az időszakos nemzetiségi kiállítást csinálták, így besegítettem kicsit. Mindenképp vissza fogok menni fotózni. Egyrészt mert érdekel (és szerintem szuper lett), másrészt mert pont kapóra jön a szakdolgozatomhoz.

Gondoltam keresek nektek, illetve magamnak tipikus őszi nótákat. Nem kellett sokáig keresnem.

 

Justin Hayward – Forever Autumn


Edgar Winter Group - Autumn


Örülnék, ha linkelnétek a kommentekben még őszi hangulatú dalokat.

Címkék: zene egyetem ősz otthon naplóbejegyzés lovassy justin hayward edgar winter group

A bejegyzés trackback címe:

https://angyalkucko.blog.hu/api/trackback/id/tr392414214

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása