Sok volt a héten a lélekszemét. Természetesen az ilyet sose bánom, csak amikor sok összegyűlik, akkor nagyon el tudok fáradni.
Hétfőn hosszú idő után végre találkoztam megint Dórával. Hiányzott, hogy valakinek én is elő tudjam adni a marhaságaimat.
Kedden sok-sok séta, sok-sok érdekes gondolat, sok-sok kérdés. Vajon az emberek miért nem illenek össze? Miért olyan nehéz eltalálni mikor passzolnak a puzzle-ök? De ezt a témát most hagyjuk, fogok róla még beszélni következő hónapban.
Kedden éjjel lelkisegély. A Hősök tere gyönyörű éjszaka, az egész város gyönyörű éjszaka. Ha nem félnék attól annyira, hogy mik történhetnek az ember lányával éjszaka, akkor bizony kinn lennék minden este. Hangulatos. Az is hangulatos, amikor hajnali fél 2-kor érek haza. Egy lélek sincs az utcán, a koliban viszonylagos csend van, amin meg is lepődök.
Ennek megfelelően szerdáról csütörtökre szerettem volna jó sokat aludni, főleg, hogy csak dél felé van órám. Hát nem sikerült, kétszer is sms-re ébredtem. Úgy látszik a héten mindenkinek volt valami problémája.
Csütörtökön Hamlet előadásra mentünk Edinával és Balázzsal. Az ELTE-nek van egy színjátszó köre, eddig nem láttam őket, de úgy látom elég ügyesek. Nagyon jól kihasználták a terem adottságait. A színészek nagy része tetszett, benne volt Kállay tanár úr! :) Edinával pedig megegyeztünk, hogy „Hamletet” szeretnénk karácsonyra :) Na de a lényeg, hogy elvileg következő félévben is látom majd őket, ugyanis éppen a Szentivánéji Álmot próbálják, amiben Krisz is szerepel!
Ugyanaznap este filmet is néztünk. Kedden volt filmklub a koliban, de nem tudtunk lemenni. Viszont nekem megvan az a film, mint tudjátok, a „Majdnem híres”. Úgyhogy megnéztük hármasban. Tetszett nekik :) hát még jó. Utána beszélgettünk picit, Edina bealudt, mi meg Balázzsal dumáltunk tovább. Hajnali fél 3 körül vettük észre magunkat. Jólesett. (Persze a reggel 8-as kelés az már nem.)

Hétvégén tanítottam és tanultam. Még mindig olvasom a szuper pszichológiás könyvemet, jellemző, hogy arra nem marad rendesen időm, amire tényleg szeretném. Kiértékeltem a kérdőíveimet és begépeltem normálisan az interjúkat. Ez most hirtelen kell, mert tartunk előadást belőle pénteken az egyik órán.

Rájöttem, hogy a hétvégén nem is voltam kint a macsekoknál :( nem baj, majd jövő héten. De azért :(

Most pedig esik. Szomorú az idő. Az eső egyik pozitívuma, hogy az idős nénik nem jönnek a 10 órási busszal Veszprémbe. Remélem mire Pestre érek eláll azért. Szeretem az esőt. Néha. Ha Pestre megyek akkor nem, mert az a város akkor is elég szürke és szomorú ha nem esik.

ja és a sofőr egészen Fehérvárig Bad Company-t hallgatott. Nem ismertem a bandát, de iszonyatosan tetszik, szóval rájuk fogok keresni komolyabban!

 

Címkék: naplóbejegyzés

A bejegyzés trackback címe:

https://angyalkucko.blog.hu/api/trackback/id/tr32465316

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása