felismerés

 2011.01.23. 15:25

A héten rájöttem, hogy én misztifikálom túl az öleléseket. Ha én úgy érzem, hogy van benne plusz érzelmi töltet, akkor az azért van, mert én rakok bele. Szóval úgy áll a dolog, hogy egészen eddig is a saját érzelmi töltetemet szívtam vissza egy másik emberen keresztül. Milyen érdekes.

Milyen érdekes, hogy mindig csak nekem van szükségem az emberekre. Nekik rám nem. Úgyhogy én függök, mások meg hagyják. Vagy elküldenek a picsába.

Címkék: gondolatok naplóbejegyzés

A bejegyzés trackback címe:

https://angyalkucko.blog.hu/api/trackback/id/tr992607388

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Birtalan Ferenc - SÁL, OLASZ FAZONÚ INGGEL 2011.01.23. 17:07:58

(Mattis Teutsch János | Tájkép)az angórasálammal nem tudom mi lettahogy a nyaraimmal sekutatok minden szegletetmások a virágok a nevetésekhol a kék nagykockásolaszos ingemaz a zárt kétgombos fazoneltűntek a májusok ishiába jönnek új orgonákaz a valamik...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása