White madness

 2011.02.17. 22:10

Ma azon gondolkodtam, hogy mit szeretne kezdeni a hóval ez a város. Vajon tisztára akarja mosni magát? Vajon kevésbé kíván szürke lenni? Hát nem tudom, szerintem nem jön össze egyik se. Mi lenne ha inkább hagyná a francba a havat? Kár a gőzért.

Aztán rájöttem, hogy egy város mindig csak és csakiscsak olyan, mint a benne létező (először azt akartam mondani, hogy mozgó, de rájöttem, hogy bizony nem mindenkire fogható rá, hogy mozog) emberek. Szürke, mert én annak akarom látni.

Ma véletlen belebotlottam abba a helybe, amit azt hittem, nem látok többet. Egyszer jártam ott, de nem jegyeztem meg hol volt. Lehet, hogy nem is ez az a hely. Azt hiszem, ez már nem is számít. Az emlék a fontos és hogy megörültem neki. Jövő héten meglátogatom. Újra.

Címkék: budapest gondolatok

A bejegyzés trackback címe:

https://angyalkucko.blog.hu/api/trackback/id/tr922669252

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása