Tavaszféleség

 2011.03.09. 12:33

Wuhú mindjárt kiviszi a szél a függönyt. Felkapja és magával viszi és azzal fog takarózni éjjel.

Kiültem ma a Trefort-kertbe D-vitaminra éhesen. Meg túró rudira. Azt nem tudom, hogy a jeges kávéra miért van nagybetűkkel ráírva, hogy hány százalék zsír. Szerintem bőven elég ha az oldalsó táblázaton rajta van. Ez olyan mintha valakinek a személyiben ott állna, hogy Kiss Pista - átlag vérmennyiség x liter. Hát kit érdekel, én csak meg akarom inni. Mármint nem a Kiss Pista vérét, hanem a jegeskávét.
Jah és hozzáírkáltam a dolgokat a Rolling Stones handout-omhoz. Annyira boldog vagyok, hogy ilyen kurzusok is vannak az egyetemen ^^ Ha már egyszer néha elkap a stréberkedhetnék, akkor legalább vegyek fel hasznos és szórakoztató órákat. Hát nem? Amúgy se tudok eleget a 60-as évek popkultúrájáról. Én inkább 70-es, 80-as évek metáljában utazom.

Alig várom a bőrkabátos-kiscipős-rövidujjús időt. És már közeleg jeee.

I can get no satisfaction


 

Címkék: zene időjárás naplóbejegyzés

A bejegyzés trackback címe:

https://angyalkucko.blog.hu/api/trackback/id/tr12724481

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MDS 2011.03.09. 23:24:32

A Stones az szimplán Isten:) mindennap kell hallgatni egy kicsit:)
süti beállítások módosítása