Zene edzéshez

 2012.03.18. 14:52

Nos, itt a tavasz, én meg pánikba estem, hogy úristenhogynézekki. úgyhogy elkezdtem edzeni járni. nézegettem a neten, hogy kinek milyen playlist-je van edzéshez, de őszintén szóval nem találtam sok használhatót, szóval gondoltam összeállítok egyet én (van benne egy-kettő, amiket máshol is láttam). Jah és vigyázat, nincs benne semmi rap, hip-hop, vagy hasonló csúnyaság.

1. Karnivool - Fade, Shutterspeed, Roquefort, Change
2. Skid Row - Youth Gone Wild

meglepően szuperjól beváltak:
3. Mr Big - Still Ain't Enough for Me
4. Adelitas Way - Invincible
5. Atreyu - Blow
6. EndeverafteR - I Wanna Be Your Man
7. Foo Fighters - Pretender
8. Jack Jack - I'll be stronger
9. Lustra - Scotty doesn't know
10. Trapt - Headstrong

elmaradhatatlanok:
11. Blur - Song 2
12.  Eye of the tiger
13.  Florence and the Machine - Drumming Song
14. JET - Are you gonna be my girl
15. Papa Roach - Last Resort
16. Warrant - Cherry Pie

taposógéphez meg ilyesmihez, amin lehet "táncikálni":
17. Jarabe de Palo - La Flaca
18. Jarabe de Palo - La Quiero A Morir
19. Beatles - Twist and Shout
20. Los Aslandticos - Del sur pal norte

egyéb:
21. Apocalyptica - I'm not jesus
22. Breed 77 - Zombie
23. Buckcherry - Rescue me
24. Burner - Five Pills
25. Mike Oldfield - Outcast
26. Mr Big - Daddy, Brother, Lover, Little Boy
27. Iron Maiden - New Frontier
28. Ratt - Eat me up alive

linkeket nem adok, mert youtube-ról mindig sok a törlés, szóval tessék rákeresni, lusta dögök!

Címkék: zene edzés

A bejegyzés trackback címe:

https://angyalkucko.blog.hu/api/trackback/id/tr334323870

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása