Láttam az utóbbi napokban pár filmet, úgy gondoltam, kettőt megosztok veletek. Az egyik a Funny People (Ki nevet a végén) Adam Sandler főszereplésével. Egy híres stand-upost alakít, aki megbetegszik, ezért bepánikol és kicsit máshogy kezdi el látni az életét, rátalál egy fiatal tehetségre, aki mellette van a betegágyánál, de ellátja az asszisztensi és poénírói feladatokat is. Igazából eddig tetszik a film, utána amikor belevonják a szerelmi szálat meg miegymást akkor kicsit már untam, mert olyan szokványos lett. Viszont ami pozitív, hogy úgy csinálták meg a filmet, mintha valakinek ténylegesen az életét dolgozták volna fel. Ennek megfelelően készítettek egy rakat fake-videót a filmekről, amikben szerepelt, plakátokat, címlapokat, sőt egy honlapot is: http://www.george-simmons.com/ 
Meg iderakom a trailert:
 

 

A másik egy ennél még sokkal értékesebb film, amiről szintén nem hallottam eddig: Walk the Line (A nyughatatlan), ami Johnny Cash életét dolgozza fel. Szerintem nagyon jó lett, szuper munkát végeztek benne a színészek. Nem tudtam Johnny Cash-ről semmit a film előtt, szóval igencsak meglepődtem, amikor kiderült mennyire durván drogozott, ivott és a feleségét is otthagyta 3 gyerekkel. A zenészt Joaquin Phoenix, második feleségét pedig Reese Witherspoon alakítja, mindketten maguk énekelnek és játszanak a hangszereken, ami igencsak dícséretes főleg hogy ilyen jól sikerült. Kaptak is érte jó sok díjat meg jelölést. A zene természetesen elsőosztályú benne, de jó volt látni Cash kortársait is, hogy hogyan és kikkel indult a pályafutása.

Trailer:
 


és bónusz, egy nagyon régi felvétel (1959), Folsom Prison Blues :)

Címkék: film filmzene johnny cash a nyughatatlan ki nevet a végén

A bejegyzés trackback címe:

https://angyalkucko.blog.hu/api/trackback/id/tr332091504

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása