ez meg az

 2011.05.13. 11:21

A szép idő miatt sok ember van kinn és meg sétálni a gyerekkel. Előkerültek a kismotorok :) és a villamoson összemosolyogtunk párszor egy kisgyerekkel :) szerintem nincs annál tündéribb, amikor egy gyerek a cumija mögül mosolyog rám :)
tudom-tudom szentimentális vagyok meg ilyesmik. naésaztán.

Jólesik a napsütés. Bár néha meg megsülök.
Amikor reggel 6-7 körül állok be a zuhany alá, akkor a nap pont azt a zuhanykabint süti, amelyikben állni szoktam - szivárvánnyá változtatva a vízcseppeket.

Álmomban megint lakberendeztem. Színesre festettem egy iskola belső falait. Nagyon tetszett. Még mindig furcsállom az ilyen álmokat, mert nem értek az átlagosnál jobban a színekhez és a formákhoz. Ez még mindig a húgom reszortja.

Hangjegyek vannak a körmömön (by Edina) ^^ és jövő héten valószínűleg megyünk végre hennáztatni Balázzsal meg Edinával.

Kicsit szélsőséges hangulatingadozásaim vannak mostanság. Elfáradtam. Tegnap este már bőghetnékem volt a motivációs levelektől. De aztán végül sikerült 6 órát aludni és reggelre még a fejfájásomat is kialudtam. És péntek van, szóval megyek haza hála égnek :)

Címkék: gondolatok naplóbejegyzés

A bejegyzés trackback címe:

https://angyalkucko.blog.hu/api/trackback/id/tr312900327

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Horgas Béla | NYELVÖLTÖGETŐ 2011.05.14. 10:21:31

Egy fura, fekete fejűnéma figura, bajszos és kalapos, csipkés-szakállasszárnyas, csizmalábú,mellénymellűbaba,egy sohasemvoltszerzetöltött rám nyelvet,mikor felébredtem -jó vicc, mondhatom,szóltam,mit akar ez aszótlan,nyelvet rámmért öltöget,mért foglal...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása