Gondolat

 2011.07.08. 13:46

Tegnap megint meglepődtem. Hogy mennyire össze tudom szedni magam, ha tudom, hogy valakinek szüksége van rám. Szóval ahogy meghallottam, mennyi problémája van Arnoldnak és hogy mennyire maga alatt van, egyből észbekaptam és átváltottam pozitív üzemmódba. Nagyából úgy is maradtam. Legalább is utána jobb volt. Arnoldnak meg jobb kedve lett - remélem tartósan. Vagy csak egy kicsit. Már az is nagyon sokat számít.

Nekem mindenesetre számít.

Címkék: gondolatok

A bejegyzés trackback címe:

https://angyalkucko.blog.hu/api/trackback/id/tr213050353

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása