Jelentem, tegnap végre sikerült hazakeverednem, bár nem volt egy sétagalopp. Be kellett mennem reggel egyetemre, jegybeírásra, majdnem lekéstem, mert felszállt egy egész osztály a trolira (gondolom osztálykirándulás), úgyhogy nem igazán fértem fel, de végül is még épp elkaptam a tanárt. Aztán egykor találkoztam egy barátnőmmel, kaptam Jamie Winchestert, Masterplant meg Nevermore-t :) Volt egy jó poén is, mert a bocis kulcstartómról lejött a bocinak az egyik füle és kedves barátnőm közölte, hogy akkor most már tényleg „boci, boci tarka, se füle se farka” :D (farka nem is volt eleve).
Na aztán 3-kor volt egy szakdolgozati megbeszélésünk, ami nekem nem volt annyira nagyon hasznos, mert már tudtam, hogy miről akarok írni, de azért kíváncsi voltam, hogy a többiek mit választottak, meg ki melyik konzulenshez akar kerülni. Utána felszálltam a buszra és tényleg repestem, amikor megláttam a Veszprém-táblát, szeretek hazajönni. A buszon amúgy filmet néztem, Fehérváron felszállt mellém egy nő és megkérdezte nézheti-e velem, én meg rábólintottam, miért is ne. Szeretek rendes lenni, szeretem ha örülnek az emberek körülöttem, még ha az csak egy random idegen is :)

A rossz időt meg sikerült meghoznom… Ez az én formám: a legnagyobb hőségben döglődök a koliszobában, amikor meg hazaérek zuhog az eső. Nice. Főleg, hogy a ma reggelt orvosi rendelőben kezdtem, anyunak kellett receptet felíratni. Úgyhogy bőrig áztam, pedig nálam volt az esernyőm és még használtam is :)

Szeretek itthon lenni. Itt a saját kis kuckóm, ahol minden ismerős: színek, illatok, tárgyak, emberek. Ilyenkor minden rendeződik: anyu meg apu megnyugodott, hogy hazaértem, és a húgom megnyugodott, hogy hoztam filmet (viccelek viccelek :)) Anyu körbemutogatta tegnap a növényeket, köztük a rózsámat, amit talán tavaly ültettünk ki és most gyönyörű. Cseresznye viszont nem lett sok :( leverte az eső meg a szél.

 

U.i. Láttam tegnap egy Mini-t, aminek angol zászló volt a tetején, valahogy így: http://www.freefoto.com/images/29/25/29_25_29---Red-Mini-Cooper_web.jpg

Nagyon megtetszett; nem értek az autókhoz, szóval csak azt tudom mondani, hogy szép :)

Címkék: zene egyetem otthon koli naplóbejegyzés

A bejegyzés trackback címe:

https://angyalkucko.blog.hu/api/trackback/id/tr912085370

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása