A hallás számomra nagyon fontos dolog, mert nagyon szeretek másokat meghallgatni. Csak merem remélni, hogy olykor jó hallgatóság vagyok és hogy jót tesz a körülöttem lévőknek, hogy kibeszélhetik magukból a problémáikat. De ha nem is problémákról van szó, hanem csak eszmecseréről, az még annál is jobb. Szeretem, ha olyan emberek vesznek körül, akiknek van véleményük, akkor is ha más mint az enyém (sőt főleg akkor :)). Fontos, hogy nyitva tartsuk a fülünket, mindig jöhet valami, amit jobb ha elraktározunk, ki tudja mikor lesz rá szükség. És akkor még a csend hallgatásáról nem is beszéltem (mert azt is lehet ám, csak mostanában nem sok lehetőségem volt rá).

Nem-szeretem hangok is vannak, például amikor egyik nap beszorult a wc-ajtó alá egy kavics, de persze ezt csak akkor vettem észre, amikor már szívbajt kaptam attól a padló-karcoló hangtól amit mindannyian olyan jól ismerünk. Vagy amikor reggel autódudára ébredek, vagy a csikorgó kerekek a fékezésnél (attól mindig megijedek). Vagy a diszkó, rap, house és egyéb zenének nem nevezhető borzalmak (bocsi…)

 

De ez a fele se annak, amire még használom a fülemet :) ugyanis imádok zenét hallgatni. Nem tudom mi lenne velem, ha nem hallgathatnám a kedvenc zenéimet. Zúg az erősítő, ütközik a pengető és a húr, összeütődnek a dobverők…

Gondoltam most adok egy kis ízelítőt a zenei ízlésemből (aki most csak metálösszeállításra számít, az meg fog lepődni).

Szeretem a komoly zenét, Gershwin a kedvencem, ő még elég klasszikus és már elég modern.
https://www.youtube.com/watch?v=1U40xBSz6Dc

A következő Jamie Winchester. Az utóbbi időben kaptam rá. Nagyon kellemes hangja van, értékes zenét játszik, bár azt hiszem most fognak egyesek kiutálni a baráti társaságomból, de nem érdekel :D Főleg az élő felvételeit bírom, mert jó zenészekkel dolgozik, ezért minőségi munka kerül ki a kezeik közül.

https://www.youtube.com/watch?v=H74SxqHPV2g

  

És most nagyon nehéz választanom. Iron Maident akartam, de őket sanszosabb, hogy többen ismeritek. Szóval választottam olyat, amiről talán kevesebben tudnak (ami egyben azt is jelenti, hogy talán nem ítélkeznek róla az előtt, hogy belehallgatnának… :P)

Skid Row-tól - Youth Gone Wild. Szerintem kihagyhatalan, imádom, volt időszak amikor be volt rakva repeat-re és nem untam meg :)

https://www.youtube.com/watch?v=Z6WhV5gWjJE


Mondjuk, hogy ennyi, de nagyon linkelnék még, csak nem akarom, hogy végül átmenjek teljesen videóblogba :) Házi feladat: Ha szünetetek van, vagy szabadságon vagytok, kapcsoljátok ki kicsit a gépet, menjetek ki a természetbe és hallgassátok a hangokat. Szerintem megéri. Ezen kívül hívjátok fel egy rég nem látott barátotokat és üljetek be egy fagyira vagy sörre valahová; hallgassátok meg egymást és figyeljetek arra, amit a másik mond.

Címkék: zene látás hallás házi feladat szaglás ízlelés tapintás

A bejegyzés trackback címe:

https://angyalkucko.blog.hu/api/trackback/id/tr502089510

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Angyalod · http://angyalkucko.blog.hu 2010.06.17. 18:03:13

sorry guys, de ma a blog.hu nem volt a barátom. egyszerűen nem akarta publikálni úgy, ha be voltak ágyazva a videók. lehet hogy vmelyik videóval volt a gond, vagy túl sok volt (mert eredetileg nem ennyi lett volna). na mindegy, katt a linkekre emberek, csak nem olyan megerőltető
süti beállítások módosítása