4 nap buli – utcazene

 2010.07.18. 23:11

Hihetetlen dolgok sorozata :) összességében ez volt az utcazene. Csodálatos, fülledt, kellemes. A fülemnek folyamatos simogatás :)
Tudom, hogy szünetet rendeltem el a blogolásban, de annyira feltöltött ez a pár nap, hogy ezt most muszáj megosztanom mindenkivel, aki olvas :)
Igaz, hogy csak az utolsó két napról tudok nyilatkozni a 4-ből mert a többit újdonsült haverok megismerésével majd elvesztésével (ne kérdezzétek :D) töltöttem. De jó volt az is :)
Akkor most csinálok egy kis ajánlót a bandákból, akiket láttam mert egytől egyig hihetetlenek és csak megköszönni tudom nekik az elmúlt két napot.
Pénteken láttunk Pannon Universitas Band-et, de nem a színpadon, hanem a Kossuth utcán dzsemmelni :) úgyhogy szépen lecsücsültünk és végigénekeltük velük a számokat :) hűűű de jó volt. Van egy nagyon komoly honlapjuk, úgyhogy megmutatom: http://www.pannuniband.com/ Amúgy populáris számokat játszanak, de azt nagyon jól és remek hangulatot csináltak, amit mutatott az is, hogy mennyi ember gyűlt köréjük.
Aztán láttunk egy Led Zeppelin tribute bandát, a nevük Presence. Bocs srácok, de nem találtam a neten semmi honlapot, myspace-t, vagy youtube csatornát, szóval ha idetéved valaki, aki igen az szóljon és pótolom. Nade hiányosságuk csak ennyi van, mert amúgy iszonyat jól tolták, merem remélni, hogy hallok még felőlük. Említettek egy egyesületet, akikről hallottam már http://www.elo-zene.hu/ úgyhogy azt hiszem sűrűbben fogom csekkolni a honlapot, hátha lesz még jó kis buli a nyáron.
De a pálmát a Bluesberry vitte, hát nem is tudom mit mondjak, úgyhogy inkább mutatok (bár most Tátrai nem volt velük, azért nagyon jók voltak)


A szombatot a Kávészünettel kezdtem (bementem rájuk, mert kíváncsi voltam milyenek élőben, akkor is megérte ha még egy darabig tök egyedül voltam :)). Őket lehet ismerni a tv-ből, nagyon kedvelem amit csinálnak, a versmegzenésítésekkel jól mellé is lehet fogni, de szerintem velük nem ez történt. Azt mutatom, amivel bekerültek annó a műsorba, mert szerintem ez a legjobb (meg a Varró Danis, de azt nem találtam)


A Feldolgozóüzemmel folytattuk a sort, meg se kellett mozdulnom mert ugyanazon a színpadon voltak és ráadásul nagyon jól is nyomták, szerencsére megtaláltam az egyik legjobb és legötletesebb feldolgozás medley-jüket a neten:


Aztán egyből jött az újabb szuper zene: Petruska András, akit szintén lehet ismerni a tv-ből ha valaki nagyon figyelt és mivel én egyből kicsi szívembe zártam, ahogy meghallottam, hát mindenképp meg kellett néznem.  Kellemesen csalódtam mennyire jól bánik a közönséggel. Úgy éreztem szívből jön, amikor azt mondta, hogy ő nem azt a csillagosat akarja megnyerni mert azt csak véletlen volt, hanem ő csak itt akar lenni és ezt megnyerni :) és lám megkapta a szakmai díjat :) (Mert a kisszínpadokon a zenészek között ez egy verseny is volt, közönség és szakmai díjjal a végén.) Innen is gratulálok. Itt a honlapja: http://andrispetruska.wordpress.com/ de meg lehet találni facebook-on is, amit előszeretettel frissít. Megvettük az EP-jét és kaptunk aláírást is. Bírjuk :)
Ezután következett egy kis „hovámenjünk?” aztán Csizi mondta, hogy a Séd mozi előtt spanyol cucc van, szerinte jók, nézzük meg. Hát halljátok… Eszméletlencsodajók. Nem gondoltam volna soha, hogy nekem az ilyen zene ennyire be fog jönni. Azt meg, hogy háromnegyed órát végigtáncolok rá, azt még álmomban sem :D Mutatok belőlük is ízelítőt:


Most mondanám, hogy ezek után következett a nap csúcspontja, de mivel az egész nap tele volt csúcspontokkal, így csak azt mondom, hogy következett a nagyszínpad :) Az este zárása számomra a Rubber Puppet volt Jamie Winchesterrel kiegészülve! Előbbinek a Kossuth utcán című számát nem olyan rég raktam fel a blogra, szóval most nem illesztem ide be, de kötelező darab. Mint most kiderült számomra, Gizella-díjat kaptak érte. Elmesélték a koncerten, hogy nagyon meg voltak lepve miatta és sokan támadták is őket, hogy mire föl. Hát innen üzenem kedves Rubber Puppet: nincs mit csodálkozni ezen. Lehet, hogy más is tudott volna hasonló szöveget írni Veszprémről, de ti írtátok meg és ti szereztetek hozzá egy olyan zenét, amitől mindenki egy emberként énekelte az Óváros téren! Ne tessék szerénykedni. Nincs olyan veszprémi, aki nem ismeri a dalt és ez az, ami miatt kiérdemeltétek azt a díjat :)

Szóval összességében bánhatja, aki nem jött el. Jövőre is biztos, hogy ott leszek és merem remélni, hogy legalább ennyire jó zenészeket hívnak össze, mert ez egyszerűen felejthetetlen volt. Imádom az élő zenét.
Az utolsó két nap olyan volt, mintha nem is teljesen én lettem volna, de azt hiszem ez így volt jó. Ez kellett a hangulathoz. A 4 forró nyári estéhez, amit soha nem akarok elfelejteni.

Címkék: zene veszprém utcazene jamie winchester rubber puppet petruska andrás kávészünet presence kossuth utcán los aslandticos feldolgozóüzem pannon universitas band bluesberry

A bejegyzés trackback címe:

https://angyalkucko.blog.hu/api/trackback/id/tr942159922

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Angyalod · http://angyalkucko.blog.hu 2010.07.19. 12:43:46

na itt a Kávészünettől az E-mail, amit említettem: www.youtube.com/watch?v=2rqvQ3JTQPU
itt az idei egyik Kossuth uctán: www.youtube.com/watch?v=KP4cbQWGCyI
süti beállítások módosítása