Most már nagyon adós vagyok egy poszttal, csak így másfél hét távlatából már nem tudom mit írjak a Maiden koncertről :) uhh pedig amúgy nagyon jó volt. A hangosítás jobb volt mint két éve, vagy csak jó helyen álltunk. A kivetítőt is láttam jeee szóval lehet hogy tényleg jó helyen álltunk. Bruce a sapiban meg az agyonszakadt Psych Ward-os pólóban tényleg priceless :) (és most megdöntöttem a saját rekordomat: a Word ennyi szót még nem húzott alá pirossal nekem egy mondatban.. na mindegy :D) Végigtomboltuk a koncertet, nem volt akkora lökdösődés hála égnek. A dalok az újabb albumokról voltak, ami nem zavart, kivéve amikor nem tudtam a szöveget :D (ezer bocs). Az új Eddie pedig ritka undorító lett :D Mármint mindig csúnya volt, de ez most tényleg minden képzeletemet felülmúlta :D Amúgy bírom és jó volt, amikor az „ő szemével” láttuk a színpadot. Ha vannak jó minőségű videók meg képek, akkor lehet linkelgetni a kommentekben.
Utána ott maradtam még pár napig Etyeken nagynénéméknél pihenni, babázni (már nem is annyira baba ugye :)) A kicsinek megint jó kis aranyköpései voltak, kettőt írtam fel: 
1. "Halihó! Kéjem azt." A halihót akkor játsza be, amikor nem figyelünk rá, pedig valamit nagyon akar mondani :)
2. "Ne röhögjél, mert kifut a bableves." Jó a humora a gyereknek, de ezt a szójátékot még úgy látszik nem sikerült elsajátítania :) (Az eredeti természetesen a "Ne nevess, mert kifut a bableves.")
Aztán haza kellett jönnöm, mert a tanítványok vártak. (Úr isten Vivi ma szóbelizik.)
Kép, amit húgom csinált Kittiről meg magáról és hát tündéri :)

Ezt meg Bandi csinálta hármunkról ahogy zsipp-zsuppozunk a Kittivel :)

A macsekokkal meg az van, hogy nem nagyon nőnek, viszont a pocakjuk egyre nagyobb és egyre ügyesebben másznak fára. (Vigyázat díjnyertes kép)

 

Jah tényleg, és ma vagyok 21 éves hurréééé. Nem érzem, hogy bármi is változott volna az egy évem alatt. Meg amúgyis olyan szuper (volt) ez a nyár, hogy simán elfelejtettem volna a szülinapomat, ha tegnap Ádám nem köszönt fel. Kellemes meglepi volt, köszönöm :) Meg amúgyis sétáltunk egy rohadt nagyot a városban és az is tök jó volt.
Anyuéktól már előre megkaptam a telefont, tökre örültem neki, mert már kellett egy. Szép és hasznos :)

Mondtam az előbb a csúnya Eddie-t, viszont a bookletbe bekerült pár skicc, az egyik az, amire végül ráhúzták a végleges rémpofát. Na és a skiccek egyike nekem nagyon megtetszett, nagyon valószínű, hogy rá fogom nyomatni egy pólóra előbb-utóbb.

 

Viszont iszonyat gyorsan közeleg a sulikezdés. A gyomrom néha már görcsbe rándul. Pedig én szeretem a sulit, de stresszelős is vagyok szóval… Tegnap már erőnek erejével kellett visszafognom magam, hogy ne agyaljam túl magam, remélem sikerült :)

Címkék: zene barátok gyerekszáj rokonok állatok otthon kitti naplóbejegyzés ömlesztve

A bejegyzés trackback címe:

https://angyalkucko.blog.hu/api/trackback/id/tr222243211

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Angyalod · http://angyalkucko.blog.hu 2010.08.25. 12:57:51

edit: Vivinek sikerült a szóbeli úgyhogy most nagyon happy vagyok :)
süti beállítások módosítása