Hétfő: szokásos hétfő. Bud Spencer film zenéje a zenélős kocsi dallama. Huginak sötét kármin árnyalatú temperát kellett vennem, megnéztem a 2 dekorban, egyikben sem volt, csak világos kármin, illetve a másodikban találtam belőle ecsetkész változatot, de még nem tudom, hogy az jó lesz-e. A Kossuth utcán még mindig kint van a csavaros fagyis, úgy látszik, ők még bíznak a jó időben, bár ma befagyott a fenekem. Zsinórban másodszor mentem ki az óra 15-ös buszra óra 10-re. A koliban mindent kiborítottam, amit lehetett. Szeretem a hétfőt :)

Kedd: reggel Edinát alig bírtam kiverni az ágyból, negyed 10-kor akartunk indulni, 9:05-kor még szép lassan csinálta a melegszenyáit egy szál köntösben (!), 9:20 körül megvártam míg felveszi a kabátját, közöltem vele hogy addig én hívom a liftet, 5 perccel később jött a lift és Edina is (nem tudom mér 5 perc felvenni a sapkáját) :) Láttam babakocsiban ikerfiúkat a villamoson, mindig le akarták dobni a cumijukat, ezért az egyiknek már hozzá is volt kötve a babakocsihoz egy fonállal. Mentolos cukrot szopogattam reggel, aztán elgondolkoztam vmin, mire Balázs elkezdett röhögni, hogy milyen pofákat bírok vágni (forgott a szemem gondolom, meg a cukor a számban), mire Edina rávágta, hogy úgy nézek ki, mint egy pocok. Szeretem az ilyen reggeleket :) jah és még az órámra is beértem. Délután egy előre nem tervezett Ádámos séta, majd egy tervezett Danis séta. Utóbbinak az a tanulsága, hogy amikor sötétedik, már ne menjünk át a Duna fölött mert fokokkal hidegebb van, mint amúgy bárhol máshol brrr… De azért tök jó volt ez a délután is :)

 

Szerda: Hajnali 4-kor gitározásra és éneklésre ébredek, mi a szösz, hát kiderült, hogy valakiknek hajnali 4-kor jutott eszébe a lépcsőfordulóba (=visszhangzik az egész koli!) kiülni zenélgetni, a leányzónak amúgy nagyon szép hangja van, el is hallgattam volna mondjuk este 10 és hajnali 2 között, de amikor reggel 6-fél7 felé kelni kell, hát akkor nem erre szeretnék 4-kor ébredni. Grrr. Reggel amúgy rohadtul kellett volna egy ölelés, hideg volt és morcos. A buszon meg a vezetőfülke mögötti panelon visszatükröződtek az autók és néha megijedtem, hogy ezek most kajakra egymásnak rohannak, aztán persze nem, csak ez reggel nem akart eljutni a tudatomig.
Este sörözés. Hát jó volt megint :)

 

Csütörtök: minden szempontból érdekesnek bizonyult. Délután ugyanis elkísértem Edinát tetoválást csináltatni :) eredmény:

 

fogtam végig Edina kezét, mert szegényke azért megszenvedett vele. Viszont gyönyörű lett. Fejleszteni kéne a fájdalomküszöbömet… Kiértünk a szalonból, utána vettem neki fagyit meg kerestünk málnás teafiltert :) kiéltem anyai ösztöneimet, koliba visszaérve én kötöttem át a sebét. Aztán leültünk Balázzsal hármasban kanjikat nézegetni :) Olyan szépek vannak, hogy nagyon. Balázsnak röpködtek az aranyköpései úgy mint: Kifeszülök (ezen mindig halálra röhögöm magam, pedig alapjáraton nem vicces, csak ahogy Balázs mondja). Meg az, hogy: Komolyan mondom ez az egész olyan, mint egy nagy MI?! :D (szintén Balázs hangsúlya kéne a röhögéshez). Aztán valahogy szóba került a sörhas aztán közölte Balázs, hogy neki nem lesz sörhasa. Mi meg Edinával elkezdtünk röhögni, hogy így van, mert neki citromos Gösser hasa lesz :D (mert Balázs csak azt ivott velünk szerda este).

 

Péntek: wifis buszon jöttem haza, tök jó volt. Hazaérve meg akkora a zen… Nyugodt vagyok. Valahogy az őszi időben több kedvem van kiülni akkor is, ha fázom. Délután odasütött a nap a teraszra, leültem, az egyik cica meg felugrott az ölembe. Fölraktam a lábam a szemben lévő székre, a macsek meg észrevette, hogy pont odasüt a nap, úgyhogy elhelyezkedett a lábamon :) kis ördögfajzatok. Énekeltem is, remélem a szomszédokat nem zavartam vele. De egyszerűen kellett a hangulathoz.

Címkék: budapest séta otthon tetoválás koli naplóbejegyzés

A bejegyzés trackback címe:

https://angyalkucko.blog.hu/api/trackback/id/tr752398256

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Horgas Béla - A TENYÉRNYI PLATÁNLEVÉL ÉS A KIMÁZOLT, KÖVÉRKE NŐ 2010.10.26. 09:31:52

Egy sárga, tenyérnyi platánlevél, talán slágerbe sem való való, nem versbe, és mégse mondhatom, hogy provokáció lett volna, úgy pottyant pont elém, ráadásul a napos hegy északi felén. Ez az “én” különben máris mellőzhető, marad egyszerű ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mumeina 2010.10.26. 09:40:07

És ki merted tenni a tetkómat az engedélyem nélkül?! Feljelentelek ám :DD

Na jó, nem :))

Hát látod, így belefolytunk már az életedbe. Ki nem rugdalsz minket onnan már! ;D

Angyalod · http://angyalkucko.blog.hu 2010.10.26. 17:29:37

aszittem jobban kiakadsz, hogy egy szál köntösben lévő önmagadat emlegetem nade mindegy :D

gondolkoztam már rajta, hogy kirugdallak benneteket az életemből, de rájöttem, hogy nem járnék jól vele :)

MDS 2010.10.26. 21:14:40

Atom lett Edina tetkója, grat hozzá!

dislocatedfool 2010.10.27. 19:59:50

Hallod, csak azért beregisztráltam, hogy kommentelhessek :D (mondjuk ki tudja, lehet elkezdek blogolni...hmmm)

ja a kommentem: WÍÍÍ én is benne vagyok a bejegyzéseidben :) hát bizony igaz, hogy nem járnál jól, ha kirugdalnál minket az életedből. :)

ja amúgy Balázs voltam, de szerintem ez teljesen egyértelmű ;)

Angyalod · http://angyalkucko.blog.hu 2010.10.28. 00:59:58

ááá dejó :) és igen te is benne vagy a bejegyzéseimben mert nem is tudom most mit csinálnék nélkületek :)
és még mindig utállak amiért ilyen jó netes nevet találtál ki magadnak :P
süti beállítások módosítása