Danika odaadta a filmet, hogy nézzem meg. Érdekes. Láttunk már ilyen filmet és ez mégis jó. Ebből látszik, mit tesz 2 jó színész, a jól eltalált helyszínek és a viszonylag jól megírt forgatókönyv. Morgan Freeman és Jack Nicholson két rákos beteget alakít, akik megtudják, hogy kevés idejük maradt hátra. Morgan Freeman-nek támad egy ötlete, miszerint írjanak egy bakancslistát: dolgok, amiket meg akarnak tenni, mielőtt feldobják a bakancsot. Kedves ötlet, mégse lenne benne semmi különleges, ha a két színész nem hozná olyan jól a saját figuráját: Nicholson a morcos gazdag embert, aki finanszírozza az utazásaikat, Freeman pedig a földhözragadt, okos, feleségéhez hűséges urat. A két idegen az idő előrehaladtával jó baráttá válik. Gondolom nem árulok el nagy titkot azzal, hogy mindketten meghalnak. (Viszont nem mondom meg, melyik hal meg előbb). A listán marad még egy s más, amit az egyik halála után, a másiknak még meg „kell” tenni. Számomra a legmeghatóbb jelenet, amikor kihúzzák a listáról a „megcsókolni a legszebb lányt a világon”-t. Ha valaki látta, akkor érteni fogja :)
Trailer:

 

Úgy gondolom, az a jó film, ami elgondolkodtatja az embert és alkalomadtán cselekvésre készteti. Így tett velem ez a film: írtam egy bakancslistát. Majd rájöttem, hogy megfogható, kivitelezhető, elérhető célok vannak rajta. A legtöbbje idő és pénz kérdése. Időközben kaptam egy lehetőséget egy kedves ismerősömtől. A bakancslista pedig segített dönteni. Nem akartam még egy dolgot, amit a listára írok ahelyett, hogy megcsinálnám. Ettől függetlenül a lista tetszik, meg is osztom veletek.
1. vörös haj – ezt egyszer már mondtam. Ha vállalhatatlanul ősz leszek, akkor vörös hajat akarok. de lehet, hogy előbb is megcsinálom.

2. tánc – szeretnék táncolni valamit. ez eddig kimaradt mert nincs meg hozzá az alkatom, mert még sose csináltam ilyesmit, mert nem tanultam meg sehol összehangolni a lábamat meg a kezemet és mert fellépni nem akarok, csak táncolni magáért a táncért.

3. zongora, gitár – zongoráztam régebben. néha hiányzik. gitár megvan csak végül nem kezdtem bele. azt hiszem feladtam mielőtt lett volna mit. nehéz beismerni de tessék megtettem. Edinánál ki volt írva facebook-ra a minap: Music is the noise in the background of my life. Nem tetszett igazán a mondat, így eljátszottam a szavakkal: Music is my life. In the background there's just noise. Music is in the foreground. In the background there's my life and some noise. szeretném néha, ha ez nem csak műkedvelői szinten történne.

4. még több nyelv megtanulása – mondjuk spanyol, portugál, olasz. vagy valami ilyesmi. Tetszenek. Persze elvagyok a némettel meg az angollal, csak szeretnék majd még valamit.

5. tetoválás – naigen. azt hiszem megtetszett Edina tetoválása. meg a tetoválószalon légköre. A fájdalomküszöböm az meg nagyon alacsony. Amikor sziszegek a fodrásznál mert meghúzta a hajam, akkor mindig kicsit kiverem a fejemből ezt az ötletet.

6. énektanárhoz menni – imádok énekelni. ez persze kapcsolódik a zeneimádatomhoz. nincs nagyon jó hangom, de ez már nem bír zavarni. ezt is csak úgy a magam kedvére szeretném.

7. masszírozni – na ez például egy alternatíva. Szívesen tanulnék masszőrnek ha nem jön be a tanítás, ha kiégek, ha nem kapok munkát. meg amúgy hobbiként is. masszírozni is imádok.

8. varrni – szeretnék alapszinten megtanulni varrni varrógéppel. persze egy gombot fel tudok varrni, meg ha valami lyukas akkor befoltozom. de mekkora gáz már, hogy varrónőhöz viszem felvarratni a gatyát ha túl hosszú.

 

Egyik nap álmodtam. Azt álmodtam, hogy anyu kifestette a szobámat. Sötétlila volt és tele volt poszterekkel. Nem tudok rajzolni, de csináltam valami hasonlót paintben:

Kb így nézett ki. Ott voltak a poszterek, ahol a sötétebbik lila szín van. Az a cucc, amit középen láttok, egy ilyen kis beülős rész. Az alja műbőrből. Nem mondom, hogy fel kéne venni a listára, de az ötlet igazából nagyon tetszik :)

 

És persze nincs a listán az a sok dolog, amit még el szeretnék érni az életben. Azért mert: 1. nem jutott eszembe. 2. A célok, amik felé haladok és már tettem is értük bőven, nincsenek ezen a listán. Mert folyamatban vannak. Vagy mert nem tartom fontosnak leírni őket, nem félek, hogy elfelejtem őket, mert fontosak és dolgozok rajtuk. 3. Nem csak tőlem függenek. Szerintem mindenki tudja mire gondolok.

 

Remélem nem csak én gondolkoztam el a dolgaimon, remélem másoknak is hasznos volt, hogy megosztottam ezt a világhálóval. Odaadtam. Most már a tiétek is.

Címkék: film bakancslista naplóbejegyzés

A bejegyzés trackback címe:

https://angyalkucko.blog.hu/api/trackback/id/tr622418550

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MDS 2010.11.03. 22:45:07

Na a képen a világosabb lila amit használtál. olyasmire festettük a hálószobát. megnyugtató és szép is. fesd ki otthon a szobádat:D

Angyalod · http://angyalkucko.blog.hu 2010.11.03. 23:35:07

@MDS: komolyan? :) állati. amúgy sokszor beszéltünk róla anyuval, már nagyon ki kéne festeni a szobámat és igazából én nem akarom szétcseszni mert annyira egybe vannak a bútoraim. most is világoslila a szobám csak már nem látszik mert úgy kifakult.
süti beállítások módosítása