helyzetjelentés

 2011.01.19. 12:19

még élek még élek :D

ma rájöttem, hogy nem holnapután, hanem holnap lesz a vizsgám. sebaj.

tegnap koncerten voltam. Zsoltinak jobban örültem mint a koncertnek. hagyjuk

jön ma Dani csokit enni meg feldobni engem egy picit. remélem.

tegnap láttam a Parfümöt. beteg!! megnézni. meg a Young People Fucking-ot. az meg nem beteg, hanem vicces. illetve van ahol beteg :D

pénteken megyünk Edina újabb tetkójáért. nice

már kuncogok néha, ami jó jel. *kuncog :P

Címkék: naplóbejegyzés

A bejegyzés trackback címe:

https://angyalkucko.blog.hu/api/trackback/id/tr182595513

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Angyalod · http://angyalkucko.blog.hu 2011.01.20. 05:19:34

és most épp nem tudok aludni. pedig délben vizsga.
amúgy Dani tényleg felvidított. egy kicsit. mint mindig. de most pl nem kuncogok mert lassan reggel van én meg még nem alszom. most akkor tanulnék csak gondolom az agyam nem fog

MDS 2011.01.23. 20:19:24

Parfüm tényleg beteg. Könyvben még betegebb, olvasd el:)
süti beállítások módosítása