Shelter 2

 2011.02.23. 12:44

Nem mondom, hogy befejeztem a keresgélést, de mindenképp találtam egy törzshelyet. Múlt héten írtam, hogy újra rátaláltam egy helyre, amit azt hittem, sose látok többé. No hát eljöttem :)

Babylon Café. általában nem szoktam leírni a neveket, de most szeretném, ha itt több ember lenne. Kedves, hangulatos, piros falak, nagyon csinos fa asztalok, bőr székek, két kanapé. Ez az emelet. Mert van földszint is, ahol ugyanilyen asztalok és a pult található. Van lehetőség vizipipázásra, van ingyen wifi (onnan írok). Forró csokit választottam, sokféle volt; vannak kávék, teák és minden egyéb ital, ami szokott lenni. Nem mondom, hogy a legolcsóbb hely, de ahogy én meg tudom ítélni, átlagosak az árak, főleg, hogy egy köpésre van az Oktogontól.

Elvileg olyan helyet szeretnék, ahol vannak emberek. De ha olyanra vágyom, ahol egyedül elmélkedhetek, akkor biztos ez lesz az. Vagy csak gyertek ide és akkor problem solved :)

Még egyszer hangsúlyoznám: a hely nagyon kihalt és szeretném ha nem lenne az! (és nem, nem fizettek ezért a reklámért. ez pont olyan, mint amikor írok egy bandáról: azért írok róluk, mert kedvelem őket.)

Címkék: shelter babylon café

A bejegyzés trackback címe:

https://angyalkucko.blog.hu/api/trackback/id/tr482683387

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása