életkép

 2011.04.20. 09:51

Olyan furcsa, hogy ha végigmegyek a falun már nem mindenki köszön vissza és nem állítanak meg, hogy hogy van anyu meg apu. Ilyenkor tényleg elgondolkozom, hogy hol vagyok otthon. Aztán ránézek a hűtőre és megnyugszom, ugyanis a hűtőmágnesem szerint az otthon ott van, ahol a macskád. Nos, nekem mindkét cicám itt van, szóval azt hiszem otthon vagyok. Félreértés ne essék, imádok itt lenni, csak a falu idegen néhol.

A cseresznyefánk roskadásig van virággal. Az egész falu tele van virágba borult fákkal. A koránkelősek már kint dolgoznak a kertben, ugyanis gyönyörű az idő.

Találkoztam egy kutyussal a játszótérnél, meg akartam nézni a bilétáját, de elszaladt. Aztán visszafelé láttam, hogy ott csücsült vigyázülésben az egyik ház bejárója előtt. Egy fekete cica társaságában :) A kutyus megint nem akart velem tárgyalni, de a cica egyből odajött. Körbedorombolt, majd valahogy a kutya is közelebb jött. A macska ismertetett minket össze!

Címkék: gondolatok állatok otthon

A bejegyzés trackback címe:

https://angyalkucko.blog.hu/api/trackback/id/tr592841849

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása