Fezen - Dream Theater

 2011.08.05. 14:47

fuckin' awesome!!!!!!!!

eszméletlen volt, de tényleg :) a banda szuper, a közönség nem volt tülekedős-összenyomós, hangosítás tűrhető és még láttam is valamit :D ami nálam kész csoda. Rudesst láttam majdnem végig az őrült, forgatható szintijével. Myung meg általában mellette állt szóval őt is láttam. Aztán sikerült előrébb mennem picivel, akkor már Petruccit is láttam, csak ő a színpad jobb oldalán állt, én meg a balhoz voltam közel, de azért így is. LaBrie meg mászkált végig, szóval őt is lehetett látni mindig egy kis ideig :) Szóval mindenkit láttam jeeeeeeee :) jó hát a dobost sose látni elég jól. meg Manginire még nem vagyok annyira kíváncsi. Majd lehet, hogy leszek. de azzal a szuper dobszólóval se tudott meggyőzni arról, hogy ő DT-s. Tényleg egy állat, tényleg jól dobol, de még szoknom kell.

A These Walls-nak örültem a legjobban. imádom azt a számot és eszméletlen érzés volt élőben hallani. meg a Forsaken introja alatt totál libabőrös lettem.

Amúgy előbb ki akartam menni mint a DT koncert. Viszont itthon esett és mire a munkából kiértem a buszpályaudvarra, teljesen elázott a cipőm. Úgyhogy hazajöttem és végül apu vitt el Fehérvárra és ő is hozott haza. na kinek van a legjobb apukája?? Hát nekem ^^

Címkék: zene fezen dream theater naplóbejegyzés

A bejegyzés trackback címe:

https://angyalkucko.blog.hu/api/trackback/id/tr483128137

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása