Álom

 2011.03.21. 12:49

Ma reggel megébredtem és csodák csodájára a visszaalvásnál álmodtam is. Érdekes, mert nagyon valós volt, miután fölébredtem, nem is értettem teljesen hol vagyok. A lényeg, hogy különböző okokból kiviharzottam a koliszobából és itt jön a csavar, a koli nem úgy nézett ki mint ahogy valójában. Itt van nektek egy kezdetleges paint rajzocska :)

Angyalod: álom.png

Tehát kijöttem a szobából és leültem a fa asztalhoz angolt tanulni (ami szintén megfelel a valóságnak - kivéve a fa asztalt!). Majd valaki kijött a hátam mögött lévő ajtón és felment a galériára. Az ott a képen ugyanis, egy kör alakú galéria, ami fölött ráadásul üveg volt, rajta keresztül sütötte a nap az alsó részt. Két oldalt lépcső vezetett fel.
Tehát megint felcsaptam lakberendezőnek álmomban. a valóságban nem vagyok ilyen kreatív. De ezek szerint valahol mégiscsak bennem van.

Címkék: álom

A bejegyzés trackback címe:

https://angyalkucko.blog.hu/api/trackback/id/tr532758484

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása