energia

 2011.07.30. 21:03

vajon sikerül-e összeszednem magam és tartós pozitív energiaforrást találnom? kérem tegyék meg tétjeiket.

ma rajzolni volt kedvem. de lévén, hogy nem tudok rajzolni, nálam valahogy mindig betűk lesznek belőle. Számomra pozitív, erőteljes szavakat írtam a papírra. Meg azt, hogy "én". mert, hogy engem kéne, hogy jellemezzenek. ironikus, hogy az energia szóból kihagytam egy "e" betűt. A színek egy részének megvan az oka.
Ja és el ne felejtsem, hogy miért támadt kedvem rajzolni. Filmet néztem, a címe "Nyomás alatt". Arról szól, hogy egy kamasz fiú bekerül az elmeosztályra és hogy miket él ott át. Aztán ott volt a zeneterápia, amit minden nap csinálok, amikor csak tehetem. Meg ott volt a rajzolás terápia. Mindegy volt, hogy mit rajzolsz, csak rajzolj. Hát rajzoltam. Ezekre van most szükségem.

Angyalod: beolvasás0001

jah és szeretnék egy "wall of stuff"-ot. megkérdeztem anyutól, hogy merre van az a parafatáblám, ami volt régen. Azt mondta, hogy odaadták a dédinek, hogy arra tűzze ki és ne felejtse el a dolgokat. Ennyit arról, hogy nyugodtan szórd ki amit nem használsz, úgyse fog hiányozni :) de nem estem kétségbe, még csak ideges sem lettem (igen, ezért most meg kell dicsérni). Azt hiszem, a szekrényemre fogom megcsinálni. és a fenti rajz lesz az első darab. de még nem rakom ki, mert holnap még nézni akarok újságkivágásokat és képeket a gépemről. egy biztos: pozitív lesz.

 

ja és nagyon jót kuncogtam az egyik filmbeli párbeszéden, úgyhogy ide is írom:

- Érdekel melyik varázsige bűvöli el az összeset? "Szeretlek."

- Slussz passz?

- Ennyi. Plusz egy kis gitározás.

mondhatni lebuktam :)

Címkék: naplóbejegyzés

A bejegyzés trackback címe:

https://angyalkucko.blog.hu/api/trackback/id/tr213112804

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása