Ottalvós buli Ádámnál

 2010.08.13. 20:43

Nem szokok vissza a napi posztolásra, de tegnap-ma megint annyira jó dolgok történtek, hogy úgy döntöttem, muszáj megosztanom veletek.

Ugyanis megvolt az ottalvós parti, amit már előzőleg megemlítettem. Az egész úgy kezdődött, hogy beültünk Zircen kajálni, majd fagyit enni, majd sörözni 3 különböző helyre. Aztán végül a sörözés tartott a legtovább. Juliék hazamentek a 9 órási busszal Veszprémbe, de Ada, Ádám, meg én maradtunk egészen zárásig. A hangulat már itt nagyon jó volt, de ilyen emberekkel ez nem csoda :) Aztán eszünkbe jutott, hogy mi tulajdonképpen nem is akarunk busszal kimenni Ádámékhoz, hanem gyalog is bőven jó lesz sőt. Ugyanis Esztergár meg Zirc között fél óra séta van. Az idő mintha csak nekünk lett volna kitalálva, az ég tiszta, sehol egy felhő és épp annyira van meleg amennyire kell.
Ádámnak támadt egy korszakalkotó ötlete, miszerint menjünk ki a mezőre hullócsillagokat bámulni, mert még ez volt az utolsó este, amikor aktívabb a csillaghullás. Megéljeneztük az ötletet és kivonultunk a csillagok alá, pont úgy hogy mindent jól lássunk. Romantikusan hangzik, de inkább volt eszméletlen nyugodt, ami igencsak jó érzéssel töltött el. Mivel Ádám hangosan kezdte számolni az aláhulló égitesteket, hát nem győztük oldalba böködni, hogy ne már :) De csak folytatta és azt hiszem valahol harmincakármennyinél állt meg a számláló, amikor bementünk. De előtte még elfilozofálgattam. Például azon, hogy mennyire jó ez a nyár. Tudom, hogy ezt már mondtam, de egyszerűen nem tudom leírni mit érzek. Ezen kívül évek óta ez az első nyaram, amikor szabad vagyok. Úgy értem nincs pasi, akihez rohangálni akarok meg akivel el lehet tölteni a nyarat. Ez egy részről persze szar. Más részről meg biztos, hogy nem lett volna ilyen nyaram, ha van valakim. Akkor koncentráltam meg görcsöltem volna folyamatosan, mert hát én már csak ilyen vagyok ugye. Igyekszem változni, azt hiszem most már menni fog jobban is, de ehhez kellett ez a nyugalom, ez a biztonság, amit ebben a két hónapban kaptam/kapok. A biztonságot úgy értem, hogy biztos lehetek benne, hogy nem fogok unatkozni, mert abban a pillanatban, hogy elkezdenék nyávogni, hogy rám nem figyel senki meg engem nem hív senki sehová, biztos hogy megtalál valamelyik barátom és megkérdi nincs-e kedvem csinálni valamit a városban.
No a filozófiai és lelki kitekintő után folytatnám a szuper este leírását mert itt nem ért véget, de nem ám. Hazaérve Ádám kipakolt elénk mindent: joghurttorta, sokféle üdítő, rágcsálni való stb… Filmet néztünk, zenét hallgattunk, beszélgettünk, aminek az eredménye az lett, hogy Adával mi reggel 7-kor kerültünk ágyba :) Ádám valamikor félúton beszunnyadt, szóval ő talán kicsit többet aludt, de a lényeg, hogy fél 9-kor fel is keltünk. Igen jól számolod, 1.5 óra alvás jeee :) De hát mi csináltuk, a mi sarunk és amúgyis kárpótolt az, hogy Ádám felpattant és közölte, hogy most már biztos, hogy nincs itthon senki, tehát nyugiban elkezdhet palacsintát sütni reggelire. És igen hölgyeim nálam lehet elkérni Ádám mobilszámát :D Már a csillagbámulásnál is cukkoltuk, hogy ezzel abszolút becsajozhat, csak előbb tanulja meg a csillagképeket és máris nyert ügye van; palacsintánál még hozzátettem, hogy ezt egyszer valaki nagyon fogja értékelni :)
Reggeli után volt szerencsénk megismerni Ádám csodaszép, csodanyálas és nagyon kanos újfundlandiját :) Tényleg egy tündér, de ha kell akkor pillanatok alatt feldönt :) Az alap, hogy hozni kellett hozzá játszós ruhát és kutyázás után fél óráig kellett mosakodni a nyálból :D Bírom az ilyen kutyákat nagyon.

A kutyaostromot túlélve kikísértük Adát a buszmegállóba, majd mi még Ádámmal tettünk egy kis sétát a patakhoz. A dombtetőtől gyönyörű volt a kilátás, az erdőben pedig a fák között besütött a nap, aminek a látványát mindig is imádtam.
Kicsivel később én is összeszedtem a holmimat és elbúcsúztam. Ada és Ádám ha ezt olvassátok: mindent nagyon köszönök, szeretnék még sok-sok ilyen estét, sok-sok ilyen nyarat veletek. Eddig is tudtam, hogy miért szeretem a barátaimat, de most kaptam pár nagyon nagy megerősítést.
Üzenem a nemottalvós és ránemérős részlegnek, hogy legközelebb nem ússzák meg, nekik is kell jönni, nem lesz kifogás a mindenféle rutinvizsga meg a csajozás meg az ilyesmi :P

 

Ui: 5/5 (ugye érted? :))

Címkék: barátok csillagok zirc naplóbejegyzés esztergár

A bejegyzés trackback címe:

https://angyalkucko.blog.hu/api/trackback/id/tr622220171

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fakezű1991 2010.08.14. 15:47:19

Hát nem momdom, hogy nem elfogult kissé a beszámoló, de a kutya tényleg nagyon aranyos. XD
Mindent összevetve nem tudom, kinek volt ez nagyobb ajándék. Nekem sem volt még ilyen nyaram. Folyamatosan azokkal a barátaimmal lehetek, akik a legtöbbet jelentik nekem. Ez már önmagában több, mint amivel az eddigi nyaraimat jellemezhetném, pedig talán csak a piramis alapja. Őszintén köszönöm Vikinek és Adának, hogy ott voltak, de Vikinek igaza van abban, hogy legközelebb a többiek sem ússzák meg. Akkor talán majd valami komolyabbat is össze tudok ütni.

illusiongirl4 2010.08.16. 15:25:40

szerintem is 5/5 ;)
Én is köszi nektek ezt az estét:) Jó, hogy vagytok nekem!
és nekem is ez az egyik legjobb nyaram, amit meg is beszéltünk csütörtök este.
Viki,jó volt veled zenét hallgatni lenyűgöztél a lexikális tudásoddal, fantasztikus, hogy kívülről tudod az összes banda összes számának az összes feldolgozásának az összes előadójának az összes fellépésének az összes helyszínét:) És bocs hogy közben bealudtam, a szervezetemnek pont arra a másfél órára volt szükségeXD (igaz is, ennyi ideig tart egy alvási ciklus) Kár hogy nem voltál ott délután, szép volt az Eperjes tanösvény. Ádámék kiröhögtek hogy minden pihenőnél majdnem elaludtam, de az a tea jó cucc, sztem csak ezért nem estem le a szikláról. És utána sem busszal mentünk Esztergárra, hanem gyalog:) Na és, csak hogy irigykedj, én még egyszer ettem a joghurttortából:P Thx 4 everything, Ádám!

fakezű1991 2010.08.16. 16:53:43

Mint már mondottam volt ötször-hatszor-hétszer, ez a minimum. Itt én mondom a köszönetet, oksa?

Angyalod · http://angyalkucko.blog.hu 2010.08.17. 17:18:52

na azért nem kell összeveszni :D nincs is lexikális tudásom, csak jó körökben mozgok :) majd leadom a drótot legközelebb neked is :P amúgy nem gáz h belealudtál, mert én is de nem vagyok benne biztos h 1.5 órát aludni jobb mint egyet se.
és igen irigykedek a kirándulás miatt, bár én meg aludtam kicsit és az is jó volt :D
majd csinálunk még kirándulást amikor én is ott leszek. azt is mondhatnám h coming spoon... de nem mondom mert nem ér az egyetlen olyan jópofa dologgal kérkednem amit nekem sikerült kitalálni :D

illusiongirl4 2010.08.17. 19:38:52

:) Csak nyugodtan!:) Hát akkor reméljük coming spoon:P
süti beállítások módosítása