mikor lesz pipacs-időszak? pipacsokat akarok. mindig azon szórakoztam kisebb koromban, hogy szétszedtem őket, még amikor bimbósak voltak. nem tudom miért volt ez jó nekem. egyszerűen csak tetszett ahogy megtaláltam benne a magokat. jobban tetszett mint amikor kinyíltak.

meg a pitypang. az meg csak amikor már fújni lehet. emlékszem (te is emlékszel?) egyszer jöttem hazafelé valakivel és bele akarta fújni a hajamba a magokat. én meg tiltakoztam, sőt mérges voltam. most örülnék neki. keveset vagyok gyerek.

Címkék: otthon naplóbejegyzés

A bejegyzés trackback címe:

https://angyalkucko.blog.hu/api/trackback/id/tr802811525

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Nacsinák Gergely András - A DOLGOK FELSZÍNE 2011.04.09. 14:43:08

Kiült a teraszra, a zsebkendőnyi kert fölé: kicsalta az áprilisi napfény meg az esti harangszó. „Bárhová is költözzem – morfondírozott –, templomtorony föltétlenül legyen a közelben, már csak a harangok miatt.” Ez valahogy gyere...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MailMan 2011.04.09. 20:23:20

Vajon ki lehetett az... :)
süti beállítások módosítása