Elgondolkoztatok már, hogy mennyi mindent nem látunk meg, amit meg kéne? És most még csak nem is átvitt értelemben beszélek róla, hanem ez a színtiszta meglátom-felfogom-elraktározom. Tegnap sétáltam az Andrássy úton este (köszi Danika :)), szépnek tűnt az egész város, észre is vettem pár épületet, jól néztek ki nagyon. Aztán a Duna-part ahol tényleg minden ki van világítva. Gyönyörű volt. Nem mindig látom meg Pest szépségét, pedig az is van neki – néha. Híresen csőlátású vagyok. Ha van egy úti célom és tudom merre kell menni, nem látok meg semmit. Múltkor várnom kellett az egyik trolimegállóban, volt időm körbenézni, felnéztem és megláttam milyen magasak az épületek, és hogy egy-kettő mennyire szép és régies. Nem vettem észre addig, pedig egész félévben onnan jártam haza hetente egyszer. Lehet, hogy fotóznom kéne és akkor javulna a látásmódom, meglátnék olyan dolgokat is, amik mellett máskor simán elmennék. De azt hiszem, ez mégis inkább marad a húgom reszortja. Sosem hittem a fényképekben, mind egy-egy darab papír (most meg már nem is papír), amik egy pillanatot hivatottak megörökíteni. De nem megy nekik. A pillanat azoké, akik ott voltak, megélték. És ha az a pillanat érdemes rá, akkor a jelen lévők örökre az emlékeikbe vésik. Persze ezt csak akkor érzem, amikor engem fényképeznek, mások képeit nagy lelkesedéssel tudom bámulni :) Egy-egy jól elkapott pillanat igazán szívből jövő kuncogást tud belőlem kihozni. És amúgy is, a fotók segítenek emlékezni, ami ugye nem hátrány. Szóval szeressétek a fényképeket (*Angyalka is megpróbálja megfogadni saját marhajó tanácsát). Járjatok nyitott szemmel, nyitottabbal, mint ahogy én szoktam.
Házi feladat: nézzetek szét az általatok már jól megszokott útvonalon, hátha találtok valami nagyon érdekeset, szépet, színeset, más szóval olyat, ami kellemes a szemnek. (Etesd meg látásod mozgalom? Hm?). Képet lehet küldeni mailben :)

Címkék: budapest séta látás hallás házi feladat szaglás ízlelés tapintás

A bejegyzés trackback címe:

https://angyalkucko.blog.hu/api/trackback/id/tr362075690

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Maryenne 2010.06.12. 15:54:21

Pedig tényleg jó fotózni én például szeretek. Már csak meg kéne tanulni.

Lidérc · http://feldolgozasalatt.blog.hu/ 2010.06.12. 18:23:23

Én ezért járok, ha időm engedi többnyire gyalog mindenhová, főleg ha más városban vagyok, nem otthon. Sok előnye van, pl észreveszed az ilyen dolgokat amit mondtál, meg segít később a tájékozódásban is. Néha szeretek csak úgy felfedezni új helyeket, céltalanul barangolni, vagy épp hirtelen kitalált célok felé. Van egy ilyen mondásom, hogy néha egy kicsit el kell tévedni, hogy később sose tévedjünk el.
Amit a fényképekről írtál kicsit ellentmondás, nem? Na mindegy, a fotózás yo. :)

Angyalod · http://angyalkucko.blog.hu 2010.06.12. 18:44:24

igen teljes mértékben ellentmondás :) és igen tudom, hogy te mindenhová gyalog mész ahová lehet és amúgyse tévedsz el sose..
süti beállítások módosítása